mandag den 13. maj 2013

en dag i et liv

Pippi er emo. pippi har fri fra skole idag. som sagt er jeg ikke så god til at have fri. det var derfor klostertilværelsen var så god for mig. skemaer, faste rammer, kontrol! det er godt og det er sundt. det er godt at have fri, for så kan man endelig nå alt det man ikke fik nået i hverdagen. men hvor skal jeg begynde? jeg har skrevet opgaverne op i en rækkefølge, først det ene, så det andet etc. og hvis ikke den rækkefølge bliver fulgt, så går det galt. allerede fra starten af kan jeg ikke overskue det. jeg begynder at tænke over det. hvad skal jeg gøre først? måske er det godt at starte med de ting, som hurtigst kan færdiggøres. for så kan jeg føle at jeg har lavet noget, og det er motiverende. og derefter de vigtigste ting. det jeg bliver ved med at udskyde. fornuftige ting! men hvad er egentligt fornuftigt og hvad giver mening? den diskussion kan du godt droppe. slut. den får ikke engang lov til at begynde.
pippi er lidt teenager idag. jeg drømte at min svensker pludselig dukkede op på gården. jeg ved ikke om det var godt, det var bare mærkeligt. jeg følte ingenting. virkelig ingenting for ham. det er måske et godt tegn. et tegn på, at hvis vi somehow ender sammen, så er det måske allerede for sent, for jeg er så distanceret fra ham på alle måder og omvendt. det er trist når kærlighed dør. men det er ok. jeg er tilfreds. så behøver jeg ikke være emo mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar