tirsdag den 7. maj 2013

emo

jeg er så freakin emo. fordi min seng er for lille. fordi jeg ikke kan leve uden penge. fordi denne tirsdag er en mandag. fordi jeg ikke har trænet nok. fordi jeg ikke har øvet nok. fordi jeg er så træt og ynkelig og ikke kan forholde mig til verden.
fordi du ikke er her nu. fordi du aldrig kom hjem.
jeg havde så mange drømme om hvordan vi skulle nyde dette latterlige forår sammen. dette nye liv på landet. du sagde du ville. vi skulle gå tur i skoven, plante ting i haven, ligge i sengen hele dagen, sove udenfor, bede sammen, græde sammen, elske for hårdt, fucke hele verden og samfundet, være stille sammen, jeg skulle kysse dig på panden og du skulle lægge hovedet på min skulder, som kun du kan gøre det. leve vores fælles liv. du skrev så ofte at du så frem til at begynde vores fælles liv. hvad blev der af det? det blev aldrig. vi har aldrig haft et liv sammen. var noget af det overhovedet virkeligt? hvad er virkelighed? hvis jeg bare vidste det, kunne jeg måske leve.

you were just a dream. our love was just a fairytale.
it's ok. it's life. it's reality. it's dreams.
i believe in dreams.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar