onsdag den 27. februar 2013

yogiieee

bedste yoga-time igår. x2. emos krop fik en yoga-release. for første gang. min yoga-release-mødom blev taget. det var så godt. min krop føltes som om den havde haft vild sex (jeg svedte også som en hest) og fået en virkelig god orgasme bagefter. og så begyndte jeg at græde på den der måde, en kæmpe forløsning, det føles så godt, ligesom når Gud indtager ens krop. den der varme følelse. ooh my god. bagefter så jeg verden i et nyt lys. jeg blev mindet om at jeg kan leve i nuet. at jeg kan vende tilbage til nuet, tilbage til min krop.
det er helt klart den rette vej for mig. jeg er nødt til at arbejde med min krop. for jeg har fået et nyt liv, jeg er blevet født igen. men de gamle følelser sidder stadig i kroppen i form af spændinger og jeg ved ikke hvad. så hvis jeg hver dag kan finde lidt tid til bøn, yoga og en tur i skoven, så tror jeg at jeg vil bleve helet endnu mere.
ja tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar