søndag den 24. februar 2013

snemis

emos liv nu. der findes faktisk mennesker som tror på at Jesus er ægte. at Gud elsker os og kan helbrede og transformere vores liv. jeg kender bare ingen af dem! dagen er kommet hvor emo vil begynde at tage sig selv seriøst. og tale direkte. ikke gøre grin med alt. ikke negligere det mirakel som er sket for mig. jeg har lov til at fortælle verden om det! ærligt. jeg vil tale ærligt fra hjertet. jeg har fået nyt liv!
jeg skal bare lige lære at leve det. lære at jeg ikke behøver at blive ved med at ødelægge mig selv.

min krop er så træt. ekstremt. mine fødder er ømme, min stemme er træt. nogle gange er mine dage 15 timer før jeg kommer hjem. jeg må faktisk gerne rose mig selv for at jeg overlevede denne dag idag. kirke, øve orgel, kettlecross, gudstjeneste+være social, meget lang togtur hjem, cykeltur i bidende frost. og jeg græd kun lidt. det er godt!

fuck sne. emo har belsuttet at blive i sin seng indtil sneen forsvinder. kom så forår!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar