mandag den 25. februar 2013

en dag

emo er ikke emo mere. men høn er træt. og kostreglerne truer med at overtage. jeg kan ikke bruge det til noget. jeg må holde mig væk fra sådan noget. hvorfor? fordi jeg har misbrugt det i mange år. jamen, det  gør dig jo bare sundere? ikke mig! for nu prioriterer jeg min mentale sundhed over alt. og lige præcis regler om kost stresser mig og holder mig fast i at straffe mig selv. men jeg behøver ikke ødelægge mig selv.

jeg behøver ikke ødelægge mig selv
jeg behøver ikke bedøve mig selv

min sjæl og mit sind er helet. nu er tiden kommet til at hele min krop.
sikke noget pis! jo, det er rigtigt nok. og illusionen om at være 100% sund er smuk. men det er destruktivt på en anden måde.
bare husk på dette "jeg behøver ikke længere ødelægge mig selv"
det indebærer også at lave alle mulige urealistiske regler og bagefter straffe mig selv for ikke at overholde dem. ingen regler, tak! det er den eneste vej frem. seriøst.
det havde du nok ikke lige regnet med?

målet for idag. lave ingenting. spise en masse dejlig mad. øve orgel. skrive min Taizé-historie færdig. så jeg kan begynde en ny.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar