mandag den 25. februar 2013

asocial emo

der er flere faktorer der er med til at gøre at emo nærmer sig det asociale stadie:
- jeg er ikke på facebook
- jeg bor langt ude på landet
- jeg drikker ikke alkohol
- jeg er veganer
- jeg holder pause fra at drikke kaffe
- jeg hader andre mennesker (ej det gør jeg ikke)

jeg elsker mit liv. jeg har selv valgt det, prioriteret det. mit liv har kvalitet.
men nogle gange føler jeg mig lidt isoleret. ved du hvad jeg godt kunne tænke mig? hvem jeg gerne vil være? en af dem man ser i s-toget, en der ligner en der har styr på alt. seriøst, dem er der en del af. dem der ligner nogle der bare tænker "nu kører det bare for mig!"
jeg vil gerne ligne en der har styr på alt. se ud som om mit liv kører.
det kan lade sig gøre. fake it till you make it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar