tirsdag den 11. marts 2014

Status

Jeg har erkendt at jeg har brug for et overgangsritual. Jeg har indset at jeg har brug for at lave et statement i de ydre rammer før jeg kan binde mig i det indre. Jeg har brug for mere tid. Det hele gik for hurtigt for mig. Måske er der rent faktisk en mening med disse mærkelig ritualer. Måske er jeg svag. Eller også er det bare sådan mennesket er indrettet, skabt. Med en langsom fatteevne. Så bundet til verden, kroppen. Jeg ville virkelig ønske at jeg ingen forbindelse havde til verden. Men det har jeg. Og måske er det ok. Jeg har erkendt at jeg nok har en vrede jeg endnu ikke har givet slip på. En vrede imod alt det (ifølge mig) overfladiske, overflødige, uægte, illusionerne. Jeg er en meget hård dommer. Jeg dømmer hurtigt ting ude. Jeg ser sort/hvid. Men verden er langt mere nuanceret end som så.
Jeg burde skrive alle mine erkendelser ned. For jeg erkender ret meget. Men det er ikke fordi jeg nyder det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar