tirsdag den 4. marts 2014

KOM NU IND I VIRKELIGHEDEN!

Min hjerne sover. samtidigt med at den er helt fyldt op. med lort. og ting og sager. jeg vil betegne mit sind som vomiterende. jeg ser billeder for mig, hvor mit sind bare hælder ting ud. det vælter bare ud af mig, ordene, tankerne, lydene, følelserne, det hele. det er det jeg altid har sagt. jeg er næsten stoppet med at skrive. men jeg er et tekstende menneske. og alt hvad der holdes inde med tvang, vil bare komme ud med endnu større tryk senere hen. jeg er nødt til at skrive det ud. jeg er et ekspressivt menneske. eller var. jeg har et stort behov for at få noget ud. jeg har forsøgt mig med mange medier gennem tiden: musik, musik, musik, tekst, videoer. ja, mest musik. sang, cello, orgel, stemmer. nu skriver jeg. derfor må du huske på at dette er endnu en måde at udtrykke mig på. alt hvad jeg skriver er ikke sandt. eller jo, det er sandt, men det er iscenesat, dramatiseret. jeg er meget teatralsk indvendigt. så frygt ikke, hvis jeg lyder som en teenageemo på randen af selvmord, det er jeg ikke (eller jo, det hænder, men det er meget sjældent). enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar