mandag den 31. marts 2014

ordet er mit

idag blev dagen hvor jeg besluttede mig for at stikke alle andres meninger skråt op. eller i hvert fald ikke lytte så meget til dem. jeg vil ikke længere bruge tid på at forsvare mine valg overfor alle mulige.
jeg er voksen nu. min mening tæller. især fordi det er mit liv det handler om.
folk har mange meninger. og det bliver ikke bedre fra nu af. der er mange der vil tro at jeg ikke kan klar det.
jeg er psykiatrisk patient. jeg er veganer. jeg er kristen. min kæreste og mig bor ikke sammen og vi er ikke gift. jeg ejer ingen penge.
der er dømt krig fra alle sider.
hvorfor, hvordan, hvornår, hvorfor ikke, det kan man ikke, måske burde du gøre osv...
men dette er nye tider. jeg er voksen nu. min mening tæller. jeg har noget at skulle have sagt i forhold til mit eget liv. det er mig der tager beslutningerne nu. og jeg gider ikke forsvare mig selv mere. amen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar