mandag den 1. juli 2013

svampe og maling

idag, nu er jeg lykkelig. har måske aldrig før følt mig så forløst og afslappet. hvad har vi lavet? tja, vi har meldt os ud af samfundet. og nu holder vi sxe/kærligheds/meditations-festival, nu omdøbt til RØSKILDE! idag flippede vi ud. virkelig flippede som i den gamle hippietid. vi drak lidt fernet branca, spiste boller, dyrkede yoga, gik amok i maling og bodypaint, løb rundt i haven nøgne og halvnøgne og kastede med dæk og pinde, løb rundt, cyklede rundt, sungazede, elskede solen, legede, krammede, elskede, spiste chips med dip, lavede sushi, drak kaffe, rødvin, the, sang flerstemmigt, krammede dyr og græs, ALT. tidligere idag var jeg træt af at leve i denne symbiose. nu elsker jeg det. de siger at når bare nogle få tripper, så påvirker det alle. nu ved jeg det er sandt. jeg elsker en svensker og jesus og to der hedder lasse og en mand uden alder og hele kolle. det er så fucking fucked up syret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar