torsdag den 21. marts 2013

THE problem

i Taizé følte jeg glæde ved alt, alt jeg gjorde. her føler jeg ikke glæde ved noget.

det kunne man godt kalde et problem, eller en udfordring.
her på det seneste har jeg levet i den tilstand jeg i i mit gamle liv. emo, tungsind, stress, stress, knude i maven osv. men så snart jeg kommer tilbage til stilheden bliver det bedre.
det har snart stået på i 2 måneder...
hvad var det der gjorde udslaget? triggeren? alkohol!!!
det hele begyndte med et glas rødvin og så er vi igang...
alkohol skal helt ud af mit liv, en gang for alle. for det smadrer mit humør totalt. selvfølgelig er det ikke alkohol alene, men det er helt klart en trigger. jeg må kende de ting som får bægeret til at flyde over, og så indrette mit liv efter det.
offerrollen truer med at overtage mit sind. men det skal ikke ske. det er den værste måde man kan leve på. man bliver så fanget i det, så afhængig af det. og sindet nyder det. du nyder det, indrøm det. for på mange måder er det bare nemmere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar