torsdag den 21. marts 2013

livsudfoldelse

det er sørgeligt. jeg forstår det ikke...
de andre kan nyde ting. de nyder at spille musik. de kan nyde rusen. de kan nyde sex. det kan jeg ikke. det er som om jeg ikke har evnen til at føle glæde. det er som om de fleste af mine handlinger ikke er motiveret af lyst, men af pligt. men hvorfor? hvor kommer det fra?
sådan er det bare i perioder, lige nu. jeg føler ikke jeg kan nyde musik. hvorfor spiller jeg det så?
dette må stoppe. jeg kan ikke leve sådan her. det er jeg for passioneret til. hva? er jeg overhovedet det?

jeg vil ikke spille musik før jeg får lyst til det. jeg vil ikke løbe før jeg får lyst til det. jeg vil ikke stå op før jeg får lyst til det. jeg vil ikke gå i kirke før jeg får lyst til det. jeg vil ikke være sammen med mennesker før jeg får lyst til det.
jeg ønsker at genfinde glæden ved at lave musik. den er somehow blevet dræbt. musik skal være en leg. det hele er bare et stort eksperiment. der findes ikke rigtigt og forkert. kun i dit hoved. livet er en stor leg. hvorfor kan jeg ikke nyde noget som helst?
hvorfor tager jeg alt så gravalvorligt?
fuck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar