tirsdag den 14. januar 2014

Where did the hippies go?


Where did the hippies go?

Meningen med livet er at få en fast indkomst, nogle børn og nogle havemøbler man kan gå op i. (og en uddannelse). Det må betragtes som en stor synd at blive voksen.

Kan det virkelig passe?

Engang var mit største ønske at skabe noget smukt. Det var mit liv. Hvem er jeg blevet nu? Guds barn. Men derfor kan jeg godt skabe noget smukt. Det er ok at have længslen. Hvad er jeg nu? En håndværker som tilbringer tiden alene i en kirke. Jeg ville ikke være musiker mere, så jeg brændte alle broer bag mig. Flygtede. Men jeg ER bare en sanger, en kunstner. Det kan man ikke flygte fra. Fornuften kvæler mig. Mit liv er blottet for passion. Længslen og lidenskaben åd mig op. Nu fornægter jeg den. Men det behøver ikke være sådan her. Jeg må gerne skabe. Jeg må gerne ”realisere mig selv”.

må jeg det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar