lørdag den 25. januar 2014

den aktuelle sandhed

jeg vil helst ikke elskes. det gør for ondt at tage imod kærlighed. for så skal jeg se mig selv i øjnene. jeg kan ikke holde ud at blive elsket. for jeg synes ikke jeg er det værd. men Gud bliver ved med at elske mig indtil jeg overgiver mig og tager imod og en dag forstår at jeg fortjener det. det samme gør mennesker. men jeg har intet at give igen. jeg gør mit hjerte hårdt, ubevidst, refleksivt. og det sårer mennesker. men min mand kan klare det. han bliver. han har uendelig tålmodighed ligesom Gud. det beundrer jeg uendeligt meget. jeg ville ønske jeg kunne lære at få bare en lille smule af den tålmodighed. for jeg har brug for at være tålmodig med mig selv. jeg vil helst ikke elskes. men jeg vil så gerne elske Gud og mennesker. derfor er jeg nødt til først og fremmest at tage imod deres kærlighed. fuck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar