onsdag den 22. januar 2014

en dag ad gangen

jeg ved ikke hvorfor. jeg er bare fuld af vrede og bitterhed.

det der skete var at jeg glemte at leve i nuet. og uden nuet er der intet liv. der er kun nu. der er så mange illusioner.

jeg er træt. når jeg bliver træt, er det for det meste en eksistentiel træthed der overvælder mig. jeg ved ikke hvor den kommer fra. og jeg kan kun bede Gud om at blæse liv i mig.
mit liv er blottet for passion. jeg er sløv og nærmest apatisk. synes ikke jeg kan finde noget der er sjovt at lave.
sådan har det næsten altid været.

jeg drømmer om at Gud viser mig hvad jeg skal og jeg bare kan føle "yes! det er det her jeg skal. jeg har et purpose og det her brænder jeg for".
det er helt sikkert ikke musik, tror jeg..

hvad er din drøm?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar