torsdag den 19. september 2013

tro

jeg ved godt at ikke alle kan forstå. og jeg forstår måske godt hvorfor de ikke kan eller vil. men nogle gange ville jeg bare virkelig ønske at folk, om ikke andet i det mindste mine nærmeste, ville anerkende hvad Gud har gjort for mig. Jeg ved det er svært, for de har ikke selv set det. De har ikke set hvordan mit liv var før og dermed heller ikke den forvandling og fornyelse Jesus har bragt ind i det. Men jeg ved det og jeg kan stadig føle det i kroppen den dag idag. Jeg ved hvordan det føles at leve et liv blottet for håb. Og nu ved jeg hvordan det er at få håbet igen. At blive genfødt til et nyt liv. Og dette liv handler ikke om regler, begrænsninger eller undertrykkelse.
Det handler om nåde.
Derfor er Jesus mit liv nu. Det kan godt være han ikke betyder noget for dig. Men han betyder alt for mig. Det er en realitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar